maandag 20 oktober 2014

Kerstkaart met drie kanten

Dit kaart model gezien op createandcraft.tv en hier mijn eigen draai aangegeven, want daar deden ze het met scrapbookpapier. De stempels zijn van Stampscapes en verder Distress inkt gebruikt. Onderaan staat de beschrijving.















































Je hebt 3 stukken cardstock nodig van bv. 13 x 13 cm of groter en deze rillen en plakken als op de foto:


















Je krijgt dan dit na vouwen op de rillijnen:
























Je kan het met een klittenband rondje vastmaken, zodat je de kaart weer kan versturen.

6 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wat een energie heb je tegenwoordig Elisabeth, deze kaarten vind ik subliem , hele mooie speciale vorm en hele mooie samenstelling!!!

Groetjes
Maria

Janette van Otterlo zei

Je bent lekker bezig vandaag 😃
Zowel de piramidekaart als de kersttag zijn heel erg leuk geworden. Ben bij de tag erg benieuwd naar het "bosje touw" onder de herten, zaterdag bij Doe@ding maar even kijken.
Grtz Janette

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Elizabeth, wat een leuke kaart is dit zo geworden. Zo heb ik ze nog niet gezien. Echt mooi.
Ik wil dat model toch ook eens gaan gebruiken en dan wel met de mogelijkheid om te versturen.
Gezellige groetjes Lida

Enny zei

Wat een prachtige kaart Elizabeth ! Super model, en prachtig stempelwerk ! Groetjes Enny

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende driehoek Elizabeth.
en prachtige landschappen erop heel erg mooi gemaakt.
Gr Karin

Marian zei

Oooooo wat is dit mooi gemaakt!
Ik vind het echt heel erg mooi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...