zondag 12 juni 2011

Country ride to grandma

Vandaag deze scenery kaart gemaakt. Het meisje is van Mo Manning en de rest van Stampscapes.


7 opmerkingen:

Marlies zei

Wauw wat heb je dit prachtig gemaakt!! Super mooi!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart een hele mooie scenery gemaakt elizabeth, je gras is net echt.
leuk zo met die mo manning stempel erbij.

groetjes karin

Marian zei

Wat is dit een prachtige kaart geworden! Hier kan ik echt van genieten.

thea zei

Zo die kaart is gaaf zeg, zo in combinatie met het meisje op de fiets, ben je weer aan het scenery stempelen, zou ik ook weer eens moeten doen, hahaha!

Kreatives von Andrea zei

Hallo!
Wow, was für eine geniale Szene, ich bin begeistert, tolle Zusammenstellung der Motive, einfach perfekt und so Klasse coloriert.

Überhaupt, hast du einen ganz wundervollen Blog, der gefühlt mit sehr schönen Werken ist, da mußte ich mich doch gleich als Verfoger eintragen, damit mir auch nichts bei dir entgeht.

Danke auch für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog, ich habe mich sehr gefreut.

Wünsche dir noch einen schönen Tag, einen lieben Gruß von Andrea

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Elizabeth,
Het stempeltje is me bekend en je hebt deze leuk ingekleurd.
Heb je die andere stempel ? helemaal zelf ingekleurd? Ik vind het prachtig.
Groetjes Lida

Silvia(Barnie) zei

Wie toll ist das denn ?! So eine geniale Idee und die Szene dazu ist perfekt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...